Alla inlägg den 1 januari 2012

Av Emelie - 1 januari 2012 20:28

Hallå!

Igår lämnade vi bort vår son för första gången, till hans farmor.

Jag GRÄT! kände mig så fruktansvärd dålig och det sveeed i mammahjärtat.

Men de gick ju kalas! =) min duktiga kille.

Erik lagade god mat som vi åt, gjorde oss i ordning och drog iväg på lite fest.

Första gången jag drack på över ett år, gick ju bra... men mådde SKIT senare.

Var ner på stan en sväng och hälsade på vänner, slutade med att jag gick där ifrån

fly förbannad då en tjej brände mig med en cigg i ansiktet och upptäckte nu på kvällen att jag 

fått ett litet märke! fy satan.


Åkte sen en tur med Jocke och Lina och det var då jag började må som ett as. 

Kom hem och la mig på toaletten, sen efter ett tag kunde jag ta mig upp och hoppa i säng.

Vaknade klockan sju, men Riwer ja ju inte hemma :( försökte somna om och vaknade halv 10 och klev då 

upp med en sju jävla huvudvärk, skylla mig själv!

Låg i soffan tills min älskade son kom hem och sen tog vi en promenad i snö ovädret, behöves! Piggnade till ganska fort. 

Sen blev de pizza! floska floska... nu får det räcka! Börja träna nu så allt överflödigt fett försvinner.


Vår son somnade precis efter mycket knöl och bök =) Nu ska jag hoppa in i duschen och sen slänga mig

i soffan med lite frukt och min älskade pojkvän <3 


   


Presentation


Hej! Här kan ni läsa om mig och mitt liv som ung mamma till min son Riwer, 5månader.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards