Alla inlägg den 10 januari 2012

Av Emelie - 10 januari 2012 11:38

...nya tag! 

Nu SKA jag börja träna, viljan finns... men orken? Men har sagt till mig själv att

2012 ska bli mitt nya nyttiga liv. HAHA. Lite seg startat, men imorgon så! Då tar jag mig

till boxningen och börjar igen, kommer bli så skönt =) Även matvanorna ska ändras! 

Men vet ju ingenting som sånt. Så tips vill jag gärna ha! 


Imorgon ska jag även till skolan och prata om linje, och jag är redan säker. De blir omvårdad.

Men om de blir polishögskolan sen får vi se, är lite sugen på att bli barnmorska också. 

Svårt val, men de är inte brottom. Får se vad jag vill sen =) 


Igår var vi till föräldragruppen, jätteroligt att se hur alla knoddar växer =) Dom lekte så fint på mattan

med alla leksaker. Men jag tror Riwer va den som snattra mest, hörde inte änns vad dom pratade om hihi.

Mitt guldhjärta <3 

Tiden rinner iväg, han gör nya saker hela tiden. :') Men min pluttas har vart grinig i 2veckor nu, mest på kvällarna och då är han även knallröd om kinderna och gör ont i munnen. 

Har gett honom alvedon 2 gånger då det har vart kaos och han inte kunde somna. 

Vill ju inte ge för mycket. Är jättenyfiken på hur stor min pojk blivit, men får vänta till 2 feburari. 


Nu ska jag försöka plocka undan lite innan mitt älskade hjärta vaknar <3 lägger upp några bilder.


Så här ligger man i gymmet =) 

 


Sötis <3

 


Åker brumm med pappa =) 

 

Busar med Ior =) 

 

Och busar lite med Novaliie =)  



Presentation


Hej! Här kan ni läsa om mig och mitt liv som ung mamma till min son Riwer, 5månader.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards