Alla inlägg den 22 januari 2012

Av Emelie - 22 januari 2012 14:03

I fredags blev det party, sved i hjärtat när jag lämnade Riwer till min mormor.

Han har börjar förstå mer nu så när jag lämna över honom, grina han och gallskrek :( 

Kände mig otroligt hemsk.


Efter vi gjort oss i ordning så gick vi hem till Stefan och Josse, där vi spelade och hade kul.

Fram mot tolv tiden åkte vi ner på stan, åkte lång merca med jocke och lina =) 

Åkte runt, spela musik och sjöng! Haha. Jag och josse ramlade, aj! Men så går de ;)

Senare åkte vi till hedemora och åt på donken, haha! Jag och josse hade så jäkla kul, 

men undra vad hon i kassan tänkte. Var längesen jag skrattade så mycket!


Vid 3 eller 4 kom vi hem och iskall var man, så det var helt underbart å krypa ner under täcket.

Igår blev de bara slappa i soffan med kebab tallrik =) 


Om en stund ska jag och Lina åka på smink party, aldrig var på nått sånt så får se vad de är för kul =) kommer 

kanske bilder sen!


Nu bjuder jag på bilderna från i fredags, dom är verkligen superfina! eh...


                                                    

Presentation


Hej! Här kan ni läsa om mig och mitt liv som ung mamma till min son Riwer, 5månader.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards