Alla inlägg under november 2011

Av Emelie - 30 november 2011 23:25

Det är tråkigt att de blir som det blir, men de är mitt val och mitt liv.

Och så länge det känns bra för mig och jag är glad så är väl de bra? 

Hatar när de är "skillnad" på folk och folk.


Jag har fortfarande känslor för pappan till mitt barn och det är inget som försvinner bara sådär, 

och dom som tror de vet inte vad ordet kär innebär!

Jag är beredd att ta risker, vill ha min familj och jag ska kämpa för det. Jag älskar dom!


Vi har det bra, och dom som inte tror de kommer vara så behöver inte yttra sig... mår ju inte bättre av det! Däremot, så mår jag bra utav att ha stöd och acceptera mitt val och var glad för min skull. Jag vet vad jag gör! Jag är inte dum! 


Annars så, är de bra! =) Har en liten grinig och envis Riwer på kvällarna bara, men de löser VI tillsammans.


Nu blir de mys i soffan <3



       

Av Emelie - 30 november 2011 15:05

         


Jag är med och tävlar om en onepiece! Tävla du med här: http://www.bloglovin.com/m/2274609/338821009/a/0/aHR0cCUzQSUyRiUyRmZsYXZvdXJlZC5zZSUyRjIwMTElMkZub3
ZlbWJlciUyRnRhdmxhLW9tLWVuLW9uZXBpZWNlLmh0bWw=

Av Emelie - 30 november 2011 14:38


”Jag är med och tävlar i Carolinas Julkalender om ett presentkort på 600 kronor som man kan köpa canvastavlor för hos Canvastavlan.se! Var med och tävla du också!”  

Av Emelie - 30 november 2011 14:23


Var med i Technodrogs julkalender du med! 

Av Emelie - 30 november 2011 14:11

Tävla hos Linda du med! 

Av Emelie - 30 november 2011 13:53

Hallå!

Det ända ni ser på min blogg just nu är massa tävlingar... vet inte vad det är med mig, men SKA vinna nått! =) antar att det är Helenes fel ;) 


Pappa och Lukas va här en sväng idag och fikade och sen var jag och Riwer ut på en promenad, skönt!

Och nu har jag äntligen klar med alla julklappar, då kan man vara lugn och bara vila =) 

Eller nästan iallafall, ska ju flytta imorgon eller på fredag =) känns som om de kommer ta ett tag att flytta, inte de allra lättaste med en plutt. Men som tur är får jag hjälp =) 


Är väldigt uttråkad för lillen sover... är jämt så att jag ibland vill ha en lugn stund för mig själv, men när han väl sover och gör det ett tag vill jag att han vaknar =) tokigt de där! 


Längtar tills jag blir frisk snart, vill ju boxas igen! Är lite små förkyld, kommer i vågor. Vill ju inte börja träna för tidigt heller. 


Nej man kanske ska tävla vidare ;) eller kanske bara slappa i soffan.. 

Kommer någon bild nu på Riwer när han fick smaka potatis och mango =) 


          

Blev lite ledsen när han inte fick mer ;(

Av Emelie - 30 november 2011 13:11

 

"Jag tävlar hos Jennie om en valfri vara från Evas underkläder. Var med du också!"

Av Emelie - 30 november 2011 13:05

Jag vill vinna en Personlig almenacka från www.personligalmenacka.se
- och jag är med och tävlar om en sådan hos www.ninninusens.blogg.se

Presentation


Hej! Här kan ni läsa om mig och mitt liv som ung mamma till min son Riwer, 5månader.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards