Alla inlägg den 5 november 2011

Av Emelie - 5 november 2011 11:32

Hallå! 

Ja nu var det ett bra tag sen jag skrev. Orken har inte funnits, jag och pluttis är sjuka.

Så det har inte hänt så jätte mycket! 

Var till BVC här om dan så dom fick pensla i Riwers mun, han har torsk som inte gick bort med vichy vatten och har inte gått bort nu heller. Får se vad dom säger när vi ska dit på onsdag för vägning, mättning och vaccination, usch! Jag kommer böla mer än honom, de är jag ganska säker på.

För någon dag sen blev jag tvungen och åka till affären på kvällen för jag märkte att plutt blev förbannad när jag ammade honom, de kom inge mer :( 

Jag har inte så mycket mjölk kvar så blev tvungen att börja med ersättning. Jag får skuldkänslor!

Men just nu får han både och, men funderar på att bara ge honom ersättning eftersom han blivit mycket bättre i magen av de. Har också börjat med nya rutiner, vill att han sover i sin säng och kunna sova utan mig på dagarna med och somna i sin säng och inte alltid i min famn.

Så jag började idag med att ge honom mat, busade och badade honom och sen myste vi och prata och gav honom snutten och la honom i sängen, klappade honom och gick. När jag kom tillbaka efter 5min sov min plutt =) så det var enkelt! När han sen vakna gav jag honom mat, busade och gosa sen la jag honom igen med snutten "frasse" och han somna nästan på en gång! Min stora kille :') 


Igår slog jag in lite julklappar medans Pappa E var med Riwer =) så mysigt, längtar fasktiskt till jul! Snart klar med julklapparna också =)

Igår fyllde pappa år, så imorgon åker vi dit och grattar honom. Om vi mår bättre!

Idag blir de slappt framför tvn så vi blir friska snart! 


Presentation


Hej! Här kan ni läsa om mig och mitt liv som ung mamma till min son Riwer, 5månader.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards