Alla inlägg den 28 november 2011

Av Emelie - 28 november 2011 11:51

Hej! 

Jag är skit dålig på att blogga just nu, vet inte varför. 

Har vart en bra helg! Var till hedemora och titta på julskyltning, inge å se. 

Men trevligt sällskap =) 

I lördags fick lillplutt prova lite potatis, tjuvstarta! De åkte ut, första gången men sen så va de mums!

Och igår fick han pröva banan, och de va mumma efter ett tag! =) 

Kommer bilder på de sen =) 

Idag ringde jag till hyresvärden och får flytta in i veckan någon gång, men senast fredag!


var ut på en promenad och jag har sagt att jag inte ville ha snö, men de va så mysigt när vi var ut! 

Ingen jul utan snö! Fast de var ganska halt, halkade ett antal gånger. Har ju sån tur jämt!


Imorgon, är de mer packa som gäller, sen till banken och föra över pengar och sen hem till mamma.

Nu... packa lite till och tvätta! 


 

Min underbara son! <3 love you 


Presentation


Hej! Här kan ni läsa om mig och mitt liv som ung mamma till min son Riwer, 5månader.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards