Alla inlägg den 16 november 2011

Av Emelie - 16 november 2011 14:19

Sov hos mamma igår men åkte hem vid sju imorse. När vi kom hem la vi oss en sväng och jag vaknade tre timmar senare, sköönt! Men plutt sov vidare.

Såg sen att hyresvärden ringt, så ringde upp och hon sa att om jag hinner skulle jag åka till colorama innan 11 å välja ut tapeter eftersom de är beställnings tapeter. Så då hinner jag flytta in fortare.

Klockan va då 10, så de va bara å hoppa in i duschen, sminka sig, greja håret, packa skötväskan, väcka riwer, ge han mat, byta blöja och klä på han.. han inte med bussen i vilket fall... 5min sen! 

Men hade iallafall gått, och då ringer hyresvärden å säger att jag inte behöver stressa bara de blir innan halv 5.. suck! 

Åkte ner i vilket fall och valde tapeter.. man fick bara välja från en sort och de skulle vara papperstapet, så fanns inte mycket att välja mellan :( Men blev rätt okej.

Frågade hyres värden om dom kunde göra en fondvägg också... om jag betalar 500kr. De är ju inge mer jobb precis? Så de blev inge med de.


När vi var klara köpte jag mig en kaffe å macka och vandra till mamma på sjukhuset, så vi prata och åt.

Sen gick vi hem, så jag har fått bra med motion idag =)

Och på vägen hem gick jag förbi Franzéns och kikade om dom hade nått fint till nya lägenheten. Självklart hittar man nått, dom hade mycket billiga julsaker =) 


Hoppas på att få flytta till helgen eller nästa vecka, på fredag skulle vara kanon då jag har lite flytthjälp!


Nu då? Lite små städning och packa lite smått kanske! Sen kanske vi tar en till promenix, Riwer älskar att vara ute <3

Presentation


Hej! Här kan ni läsa om mig och mitt liv som ung mamma till min son Riwer, 5månader.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards