Alla inlägg den 11 november 2011

Av Emelie - 11 november 2011 10:26

Nu har jag sagt upp lägenheten, tar en trea i närheten.

Vill att plutten min ska få ett eget rum och tar jag inte den här trean 

får han inte eget rum förns jag fått jobb vilket kanske är om 5år? 

Andledningen till det är att just nu har jag pengar, som jag får in från försäkringskassa mm. 

Men sen när de försvinner och jag ska börja plugga igen så kommer jag bli tvungen att gå på soc.

Och socialen går inte med på en trea om jag inte redan har en. 


Har sååå mycket planer för Riwers rum, sätt massa möbler och sen ska jag äntligen köpa såna vita stora bokstäver i riwers namn och sätta upp på hans vägg =) nått jag verkligen längtat till. 

Ska bli såå mysigt. När jag får flytta in vet jag inte förns tisdag nästa vecka. 

Då jag och mamma ska in och skriva massa andra papper och så ska jag åka ner på stan å bestämma tapeter som målarna ska upp med innan jag får flytta in. Just nu har vi hyresvärden sagt 1 Januari, men om de blir klart innan jul så får jag självklart flytta in då =) 

Byta bredbandsbolag ska jag också göra, har nu Telia som jag betalar nästan 500 för i månaden och det fungerar knappt! 


Mamma ringde nyss och frågade om vi ville med på lite lunch =) så nu gör vi oss ordning! 


     

Presentation


Hej! Här kan ni läsa om mig och mitt liv som ung mamma till min son Riwer, 5månader.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards