Alla inlägg den 15 november 2011

Av Emelie - 15 november 2011 14:35

Blir å skriva lite fort, har inte så mycket tid då m in plutt är sjuk å inte alls glad.

Var till akuten idag och dom sa att han hade öroninflammation, så han har fått penicillin.

Han har sovit jättedåligt och vart jättegrinig och jag känner att mitt humör verkligen inte är på topp!

Man känner att tålamodet börjar ta slut, så nu lär jag bli frisk så jag kan sätta igång med boxningen så jag får någon tid för mig själv.. behöver alla, man är ju ingen superwoman som man ibland önskar!och dessutom var jag förbi mamma på jobbet en sväng så hon tog lite prover, och hon såg att jag har en infektion IGEN.. + väldigt lågt blodvärde, suck! 


Har glömt att skriva om BVC besöket tror jag... minne bra men kort!

Han väger iallafall nu 5770g och är 59.3cm lång, mammas kille <3

Fick spruta och de gick finfint, grina lite men gick över snabbt. 

Tror pappa Erik grinade mer, hihi! (sprut skräck)


Tankarna snurrar i skallen på en, blir alldeles knäpp.. tror de är lite mycket nu.

Snart bär de av till hyresvärden med mor så vi ska skriva lite papper å sen följer vi med henne hem å äter och sover kvar, mys! <3 

Presentation


Hej! Här kan ni läsa om mig och mitt liv som ung mamma till min son Riwer, 5månader.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards