Alla inlägg den 8 oktober 2011

Av Emelie - 8 oktober 2011 10:03

God morgon! =) 

Igår var min pappa här och lillebror Lukas, han har blivit så stor =) fyller snart 1år! Tiden går så fort, snart fyller väl min plutt ett helt plötsligt.

Bjöd honom på lite mögel kaffe, haha.

han skulle göra kaffe och frågade om det var längesen jag kokade kaffe.

Då var de mögel i hela filterhållaren, då hade jag glömt tagit ut filtret. Så de kan bli.

Kaffet smakade mögel! haha. men nu har jag kokat hållaren så får vi se om de blir nå bättre smak ;)

Igår var det också mysdag för mig och Riwer, vi tittade på film hela dagen och kvällen förutom att vi var till mamma och åt mat en sväng också =) 


Idag har jag hunnit städat lite =) Och vet inte vad vi ska hitta på idag, handla ska vi iallafall göra men sen vet jag inte! 

Nu ska jag göra mig iordning innan älskling vaknar =) 


Love!


   <3   Mjölkmunnen =)    <3   <3

Presentation


Hej! Här kan ni läsa om mig och mitt liv som ung mamma till min son Riwer, 5månader.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards