Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av Emelie - 16 oktober 2011 15:11

Hej! 

Har inte hunnit skriva på hela helgen, haft fullt upp =) 

I fredags var vi hos mamma och hade mys och titta på Idol.

Och lördags åkte vi till Västerås och shoppa, var meningen att jag skulle handla julklappar så jag nästan skulle blivit klar men blev lite nöjen till mig själv och lite juklappar hihi. Handla kläder, mössa och lite smått och gott på ikea som ljus, lampa, speglar osv.

Åt också på Choys Garden, sååå otroligt gott!

Idag har det var en lugn dag och pappa E är här och myser med Riwer =) 

För övrigt är jag sjuk, fyfan! 

Blir choklad och Drpepper idag framför tvn =) 


Kommer lite bilder från västerås och vad jag shoppat ;)


   Tröttis <3   =)   Mamma <3   Peking soppa =)    =)      Byxor och tröja som jag köpte   Skor som jag nyligen köpt, älskar <3   tröja och byxor som jag köpte..   Riwer fick ny body    Och mössa, kommer mysa i den hela vintern =)

Presentation


Hej! Här kan ni läsa om mig och mitt liv som ung mamma till min son Riwer, 5månader.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards