Alla inlägg den 23 oktober 2011

Av Emelie - 23 oktober 2011 20:52

Tyvärr inte hunnit skrivit något, vart en jobbig helg.Fredagen var lugn och skön, åt Thai mat med mamma och bröderna sen myskväll. Lördagen, vaknade med en fruktansvärd värk i min infekterade och opererade tå...Ringde 1177 och dom tyckte jag skulle åka till akuten. Så där fick jag och Riwer sitta ett tag sen tittade läkaren och hon Tyckte inte de såg bra ut så fick änuu mer antibiotika plus att dom drog bort hela nageln. Så resten av lördagen bestod av väääääärk!Idag så har Riwer vart lite sådär, förkyld och hostat inatt, ätit lite och haft ont i magen. Senare på em så fick han väldigt ont i magen och gallskrek i en timme, vägrade äta. Ringde till 1177 och dom tyckte att jag skulleÅka till akuten. Så vi åkte och när vi väl kom dit vart han lugn. Men en läkare titta på honom och kom fram till attHan har väääldigt mycket gas i magen så han fick microlax, pruppa ur sig, åt och så fick vi åka hem. Han var sååå duktig och gladFast dom greja med honom. Nu sover han som en stock :) Tar mig lite kladdkaka sen sova. Imorgon är de sjukhus igen som gäller och senare ska de klippas hår :) finfint!

Presentation


Hej! Här kan ni läsa om mig och mitt liv som ung mamma till min son Riwer, 5månader.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards