Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av Emelie - 10 oktober 2011 11:59

Hej! 

Igår var det kalas för min älskade mamma som fyller 36 idag =) 

vart en lång dag, Riwer hade bara sovit ca en timme innan vi åkte dit. 

Så han var jättetrött under hela kalaset och skulle bara vara hos mamma.

Till mamma köpte jag presentkort hos frissan och strumpor, haha.

Jag var till hennes jobb för ett tag sen och då visade hon två stora hål i sina strumpor och sa: Så här får jag gå! 

Så jag köpte lite strumpor!

Efter kalaset, eller under kalaset åkte jag och Riwer hem så han kunde få sova innan Pappa E skulle komma.

Men nej, han var nu övertrött och vägra somna och bara grina!

Så när pappa E kom försökte vi med allt! och efter mycket om och men så somnade han på mitt bröst och sen på E´s. 


Känns bra att jag och E kommer rätt så bra överens nu och att vi är vänner och kan prata. Men känner också att de är för tidigt och att jag måste bryta banden ordentligt först!  

Så får de bli, vill vara en glad mamma som mår bra!


Vaknade inatt av att jag hade fruktansvärt ont i halsen och öronen.

Och nu på morgonen på jag inte bättre! 

Tvättkorgen svämmar över och jag känner attjag inte orkar springa med både barn och massa tvätt upp och ner för alla trappor, så vi åker till mamma och tvättar och sover kvar =) 


Nu ska jag vila lite och ta hand om mig själv medans pluttis sover!

kommer lite bildern från kalaset!


Love!


   Mamma   Mamma och tant nina (min morbrors tjej)   Morbror, bröderna och kusin    Mormor   Mammas man och morfar!   Och så trötta lilla Riwer! 


Presentation


Hej! Här kan ni läsa om mig och mitt liv som ung mamma till min son Riwer, 5månader.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards