Alla inlägg den 13 december 2011

Av Emelie - 13 december 2011 14:49

Jahaja... 

Ingen aning alls om vad jag ska skria. 

I lördags blev et stan med mamma, bror, mormor och morfar =) Riwer var också med såklart!

Sen  åkte vi till mormor en sväng och åt, sen hem igen.

Blev massa film mys i soffan med Riwer och Pappa Erik =) 


Sen har det inte hänt mycket mer, känns som om jag bara städar hela tiden, fast det gör jag väl också.

Min bortskämda son har fått två julklappar i förskott, fick bumbon och ett gym av sin pappa. Kändes som om de behövdes nu.

Han äääääälskar gymmet! fast musiken som går om och om igen går ju en på nerverna ibland, haha =) 

allt för min son!


Till helgen blir det kryssning med familjen då morfar fyller år. Sen är det inte långt kvar till julafton!


Och en liten fråga, sätt att det var lite diskutioner om det är så viktigt att barn under ett år får julklappar? Vad tycker ni? 


Själv tycker jag att det är en självklarhet! 


       

Presentation


Hej! Här kan ni läsa om mig och mitt liv som ung mamma till min son Riwer, 5månader.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards