Alla inlägg den 18 december 2011

Av Emelie - 18 december 2011 21:55

Hej å hå! 

Kom hem från kryssningen idag.

Firade min morfar som fyller 60år idag =) 

Var trevligt och roligt, men mättsamt ;)

Åt julbord och vill inte veta av det mer! Gick okej med Riwer, blev ju inte riktigt hans rutiner så fick en grinig pojk emellan åt.

Och en trött skit när vi kom hem, somnade strax innan sju =) 


kommer bilder sen!


Nästa helg är de julafton... och jag som hela tiden sitter och tänker att de är iallafall 3veckor kvar, men så är de ju inte! Tiden bara springer ifrån mig. 

Ska till skolan i veckan och få svenska böcker så jag kan plugga klart så jag kan få mitt jädrans betyg =) 

Skönt att man har alla kärnämnen då, förutom engelska. Men de är lätt fixat! =) 

Då slipper jag förhoppninsgvis gå på dom sen när jag börjar igen, och det blir nog omvårdnad! 

Känns bäst. sen polishögskolan eller barnmorska, skulle inte heller vara fel! =)


Nu funderar jag på att lägga mig i MIN säng, så underbat skönt! Sover inte bättre nån annanstans. 

Och imorgon blir det att julbaka med min kära mor! =) <3


God natt!

Presentation


Hej! Här kan ni läsa om mig och mitt liv som ung mamma till min son Riwer, 5månader.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards