Alla inlägg den 25 december 2011

Av Emelie - 25 december 2011 19:37

Idag har jag inte gjort mycket, städat som vanligt. 

Och så har jag gjort lasagne för första gången, men självklart så slutade det med att jag tappade hela formen på golvet när jag skulle ta ut den ur ugnen. suck! men de vart mat kvar i formen så vi kunde äta, haha!


Plockade upp lite på Riwers rum och försökte städa, men fy satan va grejer han har nu... 

nästan så han skulle ha ett större rum, haha.

Han fick massor med saker, som kläder, gåbil, leksaker, gosedjur, bilbarnstol, babygym, bumbo, 

bord och stolar osv. själv fick jag, pengar, presentkort på IKEA, H&M och myntet, sängkläder, formar, bok, kokbok. Laddar upp lite bilder från julafton och de han fick =) 

sen blir det filmmys!


                                                                                                                                                                                            

Presentation


Hej! Här kan ni läsa om mig och mitt liv som ung mamma till min son Riwer, 5månader.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards