Alla inlägg den 24 december 2011

Av Emelie - 24 december 2011 22:23

Nu så, tänkte kladda ner lite med mitt så kalladedröm bröllop :)mitt dröm bröllop är inte kyrkligt då jag ej är troende ochgör inget "inför gud" osv.Gärna på en fin gård, på sommaren helst :) min pappa ska lämna frammig och det ska spelas en fin låt. Klädsel, en vit klänning gärna mednågra detaljer :) fin sminkning av någon som kan + hår. Vet inte riktigthur men det lutar mot uppsatt på något fint vis :)sen ska de självklart vara Något lånat, något blått, något ärvt osv..när min pappa lämnat fram mig ska det vara en "krans" eller något liknande att stå under.Där framme ska också min älskade son vara, med ringen.och självklart tärnor och vad de nu heter ;) sen får vi ju inte glömmamin då blivande man, vem nu de är? ;)Inför en vigsel förrättare som inte pratar om gud, utan hur vi träffades och tiden tillsammans, gifter vi oss.En fin låt får spelas, "vår" låt.Efter vigsel, bjuds det på mat och dryck + underhållninh... Trubadur? Och tårta såklart! Senare på kvällen skulle de inte vara fel att skicka upp såna ballonger med ljus!Natten tillbringar jag med min man på ett mysigt ställe.Smekmånad utomlands! :) Och ringen! Helst i silver, med något fint på :) har säkert glömt nått men då lägger jag till det sen :)

Av Emelie - 24 december 2011 22:23

Nu så, tänkte kladda ner lite med mitt så kalladedröm bröllop :)mitt dröm bröllop är inte kyrkligt då jag ej är troende ochgör inget "inför gud" osv.Gärna på en fin gård, på sommaren helst :) min pappa ska lämna frammig och det ska spelas en fin låt. Klädsel, en vit klänning gärna mednågra detaljer :) fin sminkning av någon som kan + hår. Vet inte riktigthur men det lutar mot uppsatt på något fint vis :)sen ska de självklart vara Något lånat, något blått, något ärvt osv..när min pappa lämnat fram mig ska det vara en "krans" eller något liknande att stå under.Där framme ska också min älskade son vara, med ringen.och självklart tärnor och vad de nu heter ;) sen får vi ju inte glömmamin då blivande man, vem nu de är? ;)Inför en vigsel förrättare som inte pratar om gud, utan hur vi träffades och tiden tillsammans, gifter vi oss.En fin låt får spelas, "vår" låt.Efter vigsel, bjuds det på mat och dryck + underhållninh... Trubadur? Och tårta såklart! Senare på kvällen skulle de inte vara fel att skicka upp såna ballonger med ljus!Natten tillbringar jag med min man på ett mysigt ställe.Smekmånad utomlands! :) Och ringen! Helst i silver, med något fint på :) har säkert glömt nått men då lägger jag till det sen :)

Av Emelie - 24 december 2011 22:14

Ja! Då var denna dag avklarad, trött som ett as eller jag var.Blev pigg helt plötsligt så skriver några rader.Imorse kom pappa och hämtade mig och Riwer, fikade där medSläkt och paket :) Åkte sedan till mormor där resten var. Åt mat glutta kalle Anka och senKom tomten,riwer brydde sig inte ett skit haha :)Han blev dok trött efter att ha öppnat ett paket så det blev sussaför honom.Både han och jag fick massa fina paket :)Kommer bilder sen :)Tänkte skriva om mitt dröm bröllop, men kör det i ett annat inlägg.Hoppas alla haft en superdag! :)

Presentation


Hej! Här kan ni läsa om mig och mitt liv som ung mamma till min son Riwer, 5månader.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards