Direktlänk till inlägg 17 januari 2012

åsikt, fundering och frågor

Av Emelie - 17 januari 2012 10:19

Huja, vad tiden går. Igår blev hjärtat mitt 5månader

Idag vaknade Riwer klockan 5, super pigg och glad va han men inte jag.

Han satt i sängen och babbla och skrek och skulle stå =) 


Har också bokat risk 1 teori och risk 2 halkbana till körkortet =) fint!

Vill verkligen ha körkort nu, vill kunna ta mig någonstans så man slipper sitta här hemma hela tiden.


Vid tre tar jag och Riwer en promenad till sjukhuset, har tid hos min läkare pga min rygg som är helt

förstörd efter förlossning och det blir bara värre. kommer antagligen få gå till sjukgymnast.


har funderat lite på vad man kan skriva om här, det ända jag skriver om nu är jag vad som händer om dagarna

och det är ju inte mycket alls ;) Så funderade på om man skulle ha olika "teman" varje vecka.

T ex. Kärlek, otrohet, sex, hat, religon, läggning osv. allt mellan himmel och jord. 

Då jag kommer att skriva om just de och min åsikt! Ni får gärna komma med förslag om vad jag ska skriva om 

och gärna ställa frågor om min åsikt och dela med er om eran åsikt =)

Kan ju vara något ni undrar över? eller vill ha tips om nått? och veta från någon annan vad den tycker =)

Detta kommer ända varje måndag med nytt tema =)


Får jag inga förslag, så lottar jag ut ett! =) detta kommer ligga i en speciell mapp också (allt mellan himmel och jord) 

 
 
evelina eriksson

evelina eriksson

17 januari 2012 11:21

Otrohet låter bra! Jag har skit svårt att lita på min nuvarande kille pga gamla pojkvänner o deras misstag. Så har väl min nuvarande gjort några småsaker. Men ändå! Kärlek och otrohet låter bra! :)

http://nenaa.blogg.se

Emelie

17 januari 2012 12:29

Hej! Va kul att du kommer med förslag =)
Då kör vi på kärlek och otrohet, eller rättare sagt förhållande nästa vecka =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 24 mars 2012 22:10

Hej alla stackrare som fortfarande går in på min blogg... men här händer inte mycket. har en ny som fixas för fullt! Men ni kan ju kika in där och hålla utkik när jag väl drar igång på bloggandet. låter denna blogg vara kvar en stund till, men se...

Av Emelie - 15 februari 2012 12:54


Tävla om 5 spel hos Vitt eller svart i samarbete med Kylskåpspoesi AB =)     ...

Av Emelie - 13 februari 2012 17:17

  Jag tävlar om en wigglekart hos britta bloggar i samarbete med minimango.seTävla här du också, tom 18/2!   ...

Av Emelie - 13 februari 2012 17:00

Tänkte tipsa om en sida där de finns sjukt snygga kläder och dessutom coola tavlor!  Gå in på Kan Dee Shop och kika =) Hon som designar kläderna har en blogg, titta in där med KAN DEE ▲     ...

Av Emelie - 12 februari 2012 20:13


Vinn hårvård hos Elsaanette.   

Presentation


Hej! Här kan ni läsa om mig och mitt liv som ung mamma till min son Riwer, 5månader.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards