Direktlänk till inlägg 18 januari 2012

trött kille

Av Emelie - 18 januari 2012 19:50

Idag var jag till röntgen pga ryggen, ingen aning om hur de såg ut. 

Får antagligen hem papper om det sen. Står även i kö till sjukgymnast.


Efter vi vart där kom mamma och hämtade mig och Riwer, åkte hem till henne.

Där hade hon hittat lite mer kläder efter mina bröder som Riwer fick =) 

Åt lite mat och sen åkte vi hem. Riwer somnade på vägen hem, lyfte ur han ur bilen och la

honom i vagnen sen upp för alla trappor och klädde av honom och

tog upp honom och satte mig i soffa och han

sov fortfarande! La honom i babysittern och han sov! efter 5min vaknade han med ett leende <3

Han somnade snabbt som tusan efter lite mat och pyjamas.. redan vid halv 7 =) trött kille <3


Imorgon ska jag och Riwer följa med Linda och hennes pojk Marcus till förskolan och busa =) <3

sen kommer pappa och company <3 


Skulle tränar idag, men blev inge.. känner mig inte på topp.

Nu tv! =) 


 
 
The Life Of Yarp - Live your life before someone e

The Life Of Yarp - Live your life before someone e

19 januari 2012 08:44

Hej hej, hoppas allt är bra?

Jag har en grym tävling på bloggen, där man tävlar om 8 st onepieces från Suit of Sweden! Tävlingen hittar du här: http://yarp.blogg.se/2012/january/vinn-1-av-8-suits-of-sweden.html#comment

Sen har jag även andra flera roliga tävlingar igång: http://yarp.blogg.se/category/tavlingar.html

Om du inte gillar såna här kommentarer, så ber jag om ursäkt.

Kram Nathalié

http://yarp.blogg.se

 
Hanna Eriksson

Hanna Eriksson

19 januari 2012 14:12

Hejsan tjejen! Du kanske är intresserad att vara med i min tävling där jag lottar ut en spray mot ärr, bristningar och torr hud? All information finns här: http://hannaeerikson.blogg.se/2012/january/tavling-liquid-gold.html

Ha en fortsatt bra dag!

http://hannaeerikson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 24 mars 2012 22:10

Hej alla stackrare som fortfarande går in på min blogg... men här händer inte mycket. har en ny som fixas för fullt! Men ni kan ju kika in där och hålla utkik när jag väl drar igång på bloggandet. låter denna blogg vara kvar en stund till, men se...

Av Emelie - 15 februari 2012 12:54


Tävla om 5 spel hos Vitt eller svart i samarbete med Kylskåpspoesi AB =)     ...

Av Emelie - 13 februari 2012 17:17

  Jag tävlar om en wigglekart hos britta bloggar i samarbete med minimango.seTävla här du också, tom 18/2!   ...

Av Emelie - 13 februari 2012 17:00

Tänkte tipsa om en sida där de finns sjukt snygga kläder och dessutom coola tavlor!  Gå in på Kan Dee Shop och kika =) Hon som designar kläderna har en blogg, titta in där med KAN DEE ▲     ...

Av Emelie - 12 februari 2012 20:13


Vinn hårvård hos Elsaanette.   

Presentation


Hej! Här kan ni läsa om mig och mitt liv som ung mamma till min son Riwer, 5månader.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards