Direktlänk till inlägg 19 januari 2012

besluts ångest

Av Emelie - 19 januari 2012 21:07

Idag var det tänkt att vi skulle till förskolan, men blev inte så

för jag är inte på topp! Pappa och company kom iallafall förbi på lite fika =) 


Sen kom Josefin och hennes lillkille Cazper, så pojkarna fick busa =)

Senare kom Erik och Josses kille stefan också =) och dom vill att jag och erik ska parta med

dom imorgon... hm!

Skulle vara riktigt kul eftersom det var över ett år sen sist, men jag får så oooont

och känner mig så fruktansvärt dålig när jag lämnar iväg riwer och har ju gjort det en

gång redan och var inte alls så länge sen. Ska prata lite mer med erik sen när han kommer,

så får vi se. Man tänker också konstigt nog på vad alla andra skulle tycka om en.

Jag vet inte hur mycket jag tycker man kan lämna bort sitt barn, men inte allt för ofta!

Jag är inte den som är ute och dricker mycket och inte tänkt göra heller...

Vet bara att jag ska ut när jag fyller 18, men de är väl en självklarthet? 


Händer inte ofta då änns vänner kan samtidigt, och just imorgon skulle bli bra...

Nej, jag vet inte alls. vi får väl se hur de blir med det. Nu hade jag tänkt göra mig i ordning för sängen

och läsa en sväng och sen mysa med älskling när han kommer <3 god natt!


Vad tycker ni är lagom att lämna bort sitt barn? Hur ofta?  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 24 mars 2012 22:10

Hej alla stackrare som fortfarande går in på min blogg... men här händer inte mycket. har en ny som fixas för fullt! Men ni kan ju kika in där och hålla utkik när jag väl drar igång på bloggandet. låter denna blogg vara kvar en stund till, men se...

Av Emelie - 15 februari 2012 12:54


Tävla om 5 spel hos Vitt eller svart i samarbete med Kylskåpspoesi AB =)     ...

Av Emelie - 13 februari 2012 17:17

  Jag tävlar om en wigglekart hos britta bloggar i samarbete med minimango.seTävla här du också, tom 18/2!   ...

Av Emelie - 13 februari 2012 17:00

Tänkte tipsa om en sida där de finns sjukt snygga kläder och dessutom coola tavlor!  Gå in på Kan Dee Shop och kika =) Hon som designar kläderna har en blogg, titta in där med KAN DEE ▲     ...

Av Emelie - 12 februari 2012 20:13


Vinn hårvård hos Elsaanette.   

Presentation


Hej! Här kan ni läsa om mig och mitt liv som ung mamma till min son Riwer, 5månader.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards