Alla inlägg under oktober 2011

Aa

Av Emelie - 5 oktober 2011 09:06

Hej! 

Riwer vaknade tidigt idag, så jag är så trött!

Men som vanligt sover han sött i vagnen nu och jag har passat på att städat. Idag ska vi bara ta de lungt, fast lär egentligen tvätta lite och ner på stan och köpa present åt mamma. 


Är lite smått sur... lägenheten jag tittade på, hyresvärden har inte hört av sig och jag har ringt och skickat sms sen i fredags :/ kul. 

Jag får väl fortsätta ringa som ett spykfall tills han svarar. 


Skulle vilja skriva mer, finns så mycket att berätta om vad som händer.. Men känns inte som man kan. Är så när man bor i en liten menlös håla!

Men de kommer nog komma upp snart! don't care


Love!

Av Emelie - 3 oktober 2011 17:25

Hejhej! 

Var till sjukhuset imorse för min jävla tå som jag operarade och läkaren som gjorde slarvade och nu har jag fått en infektion... jättekul! Så nu ska jag få käka antibiotika IGEN, tycker så synd om Riwer. Och det är ju inte billigt heller... 

Efter det åkte vi till mormor och åt lite mat och sen tillbaka till sjukan fast till MVC, på efterkontroll. Allt såg bra ut, blodvärde va sjukt bra för att vara jag och sen sa hon att jag är helt återställd. syns inte att jag fött barn =) Plus att nu får jag börja träna boxning igen, ska bli såå skönt =) 

Ställde mig på vågen och såg att jag har bara 5kg kvar att gå ner! JIHO! 


Nu sover min älskade som en stock, och gjort ett tag.. har hunnit städat lite, lagat mat och duschat =) 

Tänkte att när han vaknar ska han få bada, han älskar det! Sen soffmys! 

Kommer kanske någon bild sen från idag. 


Love!



   Mössan åkte på idag...   Stålmannen min sover så sött =)    Badkillen =)    <3   <3   Glad efter mat och bad =)   Mammas stora kille =)

Av Emelie - 3 oktober 2011 09:46

har för mycket kläder och har svårt för att göra mig av med saker men nu får det räcka, lite kunde jag samla ihop haha =) 

bara att höra av er om ni är intresserad av nått.. 

Kommer ev. komma upp fler kläder när jag har tid att rensa.



  strl: 37. Nypris: 500:-  Nu: 300:-   Som nya, använda max 5ggr. Strl: 27/34  Nypris: ca 400:-  Nu: 250:-   Knappt använda. Strl: XS/S  Nypris: ca 200:-   Nu: 100:-  använt 1gång.   Strl: L. Nypris: 350:-  Nu: 150:- använt 1gång.   Strl: 36. Nypris: 150:-  Nu: 100:- aldrig använd   Strl: XS/S Nypris:?  Nu: 50:-  aldrig använd   Strl: 34. Nypris: ca 200:- Nu:100:-   Strl: 34. Nypris: 150:- Nu: 50:- använd 1gång   Strl: S. Nypris: 150:- Nu: 100:- Använd nån gång.    Strl: S. Nypris: 150:- Nu: 100:- Använd 1gång   Strl 36. Nypris: 400:- Nu: 250:- använd 1gång   Strl: 34/36. Nypris: ca300:- Nu: 150:-    Strl. S  Nypris: ca200:- Nu: 100:- använd 1gång.   Strl XS. Nypris: ? Nu: 200:- knappt använd.   Strl S. Nypris: 150:- nu: 100:-   Strl: 38. Nypris: ca 250:- Nu: 150:- knappt använd   Strl: S. Nypris: 500:- Nu: 300:- använd 1gång.

Av Emelie - 3 oktober 2011 07:56

Burr... Skulle köra ut vagnen på balkongen så Riwer skulle få sova och tur att jag klädde på honom lite extra denna gång, fyfan va kallt de är ute. 

Man hinner inte med, snart kommer väl snön också. Ser jag inte fram emot alls. Ångrar att jag gått och sagt under sommaren att jag ville ha vinter haha! 

Nu ska jag göra mig iordning och försöka städa lite grann innan vi ska till lasarettet och mvc. Lär försöka få tag på dom som har hand om lägenheten också som jag tittat på. Vet inte hur jag ska göra =/ 

Vill ju inte säga upp min lägenhet så får jag inte den andra då har jag ju ingenstans att bo... Ja svårt är de! Men vi får väl se.


Love!

Av Emelie - 2 oktober 2011 18:21

Hej! 

har inte skrivit något i helgen, men har inte haft tid eller ork ;(

Fredagen betod av att tvätta och kolla på Idol hos mamma =)

Lördag åkte vi på stan och shoppa lite, fyndade present till mamma, legins och kläder till riwer =)  Sen åkte jag och Riwer till mormor och åt mat och hade myskväll framför tvn.

Idag har det vart en lugn dag hemma och Riwers pappa har vart här.

I veckan är de mycket som händer och mycket att fundera över, ska jag säga upp lägenheten eller inte? trivs ju inte här... ja vi får se, mycket i huvudet  just nu.

Så nu ska jag mysa med min finaste son framför tvn =) skönt att bara koppla bort allt.

Kommer nån bild också =)  


         Love!


   Jag =)   Och min underbara som älskar att sova ute efter frukost =) 




Presentation


Hej! Här kan ni läsa om mig och mitt liv som ung mamma till min son Riwer, 5månader.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards